پرلیت

350,0001,680,000

بالاترین کیفیت از خرید پرلیت ۱۰۰٪ طبیعی و گواهی ارگانیک همچنین برای  انواع گیاهان از جمله ارکیده، ازدیاد بذر و قلمه، تهویه خاک، هیدروپونیک، نهال، تقویت چمن، درختان تازه کاشته شده و موارد دیگر استفاده می شود. پرلیت هوادهی و زهکشی سیستم ریشه را فراهم می کند و ظرفیت نگهداری آب و مواد مغذی را فراهم می کند. یافتن پرلیت با کیفیت بالا در مقادیر کم می تواند بسیار دشوار باشد زیرا تولید کنندگان معمولاً مواد افزودنی مانند کودها، نمک ها یا سایر مواد معدنی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانند برای ریشه های حساس برخی گیاهان مضر باشند. ما برای گیاهان در حال رشد پرلیت آلی خالص و گواهی شده را به مقدار عمده عرضه می کنیم و برای آنهایی که نیاز کمتر دارند بسته‌های کوچکتر با قیمت مناسب ارائه می‌دهیم.

این محصول سنگ آتشفشانی منبسط شده ای است که بسیار سبک است و در بخش کشاورزی و ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده‌ی معدنی قدرت بالایی در جذب و نگهداری آب دارد که سبب صرفه جویی و کاهش هزینه های آبیاری می‌شود. به دلیل وجود حفره های زیاد در این دانه ها می توان از آن به عنوان عایق حرارتی استفاده کرد و از یخ زدگی ریشه جلوگیری کرد. همچنین با افزایش سطح زیر کشت، افزایش کیفیت محصولات و کاهش هزینه های مربوط به نیروی انسانی برای کار در مزرعه و گلخانه ها در کاهش هزینه ها کمک می‌کند.

خرید آنلاین به شما کمک می‌کند در وقت و هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی کنید و محصولات تخصصی کشاورزی را از سایتی مطمئن خریداری کنید

شناسه محصول: PRL دسته:
بازگشت
WhatsApp
Telegram
instagram
ایمیل
فرم تماس

    ]